ניקוי ספות » ניקיון שטיחים – איך לעשות את זה נכון

ניקיון שטיחים – איך לעשות את זה נכון

מזג האוויר בישראל כולל חול, אבק וכתוצאה מכך לכלוך רב הנכנס לבית וגורם לשטיחים לצבור לכלוך רב. ככל עובר הזמן ניתן לשים לב לשינוי אותו עוברים השטיחים. תוסיפו לכך את בעיית העש המסכנת את חיי השטיחים. עם זאת, הקפדה על ניקיון שטיחים תביא לקבלת תוצאות טובות.

מדי כמה זמן יש להפוך את השטיח

ההמלצה היא להפוך את השטיחים מדי שישה שבועות ולהניח אותם במרפסת לאור השמש. הפעולה הנ"ל תסייע לשמור על דריכה אחידה בשטיח וכן תסייע לייבש את הלחות אשר הצטברה מהרצפה ותכין את השטיח לשאיבה אפקטיבית.


אביתר ניקוי ספות


ניקיון שטיחים – כיצד תשתלטו על כתמים עיקשיים

כולנו מכירים את הכתמים העיקשיים אשר נשארים בשטיחים וגורמים לכלוך רב. עם זאת, ניתן בהחלט להשתלט על הכתמים כגון קפה או מיץ.

ההמלצה היא לקחת סמרטוט או נייר מגבת ולספוג את הנוזלים ככל האפשר. לאחר מכן יש לעבור על המקום עם נייר רטוב במטרה לדלל את הנוזלים שנשפכו ושוב לספוג באמצעות נייר מגבת.

ניקיון שטיחים

לא לעשות שימוש בחמצן – ניקיון שטיחים

חומרים אשר כוללים חמצן פעיל נחשבים יעילים במיוחד לניקיון אריגים בכביסה אך לא כדאי לעשות בהם שימוש בעת ניקיון שטיחים שימו לב, שימוש בחומרים פעילים עשוי לגרום לדהייה של צבעי השטיחים ולכן העדפה היא לבחור בחומרים פעילים כמו סבון כלים.


טיפים


כאשר אתם מבחינים בהיווצרות הכתמים, ההמלצה היא לשפוך עליהם מעט סלון כלים ולהחדיר את החומר לעומק הסיבים באמצעות מברשת נקייה. הפעולה של השפשוף תיצור שכבה של קצר אותה יש לנקות באמצעות מטלית לחה. לאחר הסרת הכתם חשוב מאד לבחון האם אתם עדיין רואים את הכתם.

לבד או באמצעות חברה מקצועית

אחת השאלות אשר רבים שואלים היא האם כדאי לנקות את השטיחים לבד או להסתייע בשירות של חברה מקצועית בתחום אשר לה הכלים הדרושים לביצוע העבודה. בעבר אנשים רבים העדיפו לבחור בניקיון עצמאי תוך שימוש בחומרים ביתיים, אך אותם חומרים אינם נחשבים איכותיים מספיק ולכן הפנייה אל חברה מקצועית.

כאשר אתם מעוניינים לקבל תוצאה איכותית, הרי כדאי לפנות אל חברה מקצועית בתחום כמו אביתר ניקוי ספות. חברה מקצועית בתחום תעמיד לשירותכם צוות עובדים מקצועי ומיומן אשר יעשה שימוש בחומרים הטובים ביותר. חברה ותיקה אשר צברה מוניטין וניסיון בתחום תהיה חברה אשר תקפיד לשלוח את צוות העובדים שלה להשתלמויות בתחום במטרה להעניק את השירות הטוב ביותר לקהל הלקוחות. כיום ישנם חומרים שונים ושיטות ניקיון מתקדמות אשר על חברה מקצועית להכיר.