ניקוי ספות » המלצות על ניקוי ריפודי רכב

המלצות על ניקוי ריפודי רכב

את הריפוד של הרכב כדאי לנקות אחת לכמה שבועות או בעקבות נזקים ספציפיים. אם הריפוד סופג למשל שאריות מזון ושתייה, לא צריך לחכות לניקיון התקופתי אלא חשוב לייבש במהירות את הכתמים וזאת על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים. בכל מקרה אחר, ניקיון יסודי של הרכב אחת לחודש אמור להספיק כדי לעזור לריפוד לשמור על המראה המקורי שלו.

למה לא להסתפק בשטיפת רכב?

הטעות הנפוצה היא לחשוב ששטיפת רכב חיצונית או פנימית מספיקה כדי לנקות את הריפוד. בפועל, המטרה של שטיפת רכב היא להסיר אבק ולכלוך שטחי בלבד. אף שיטת ניקיון או שואב אבק לא מסוגלים להסיר את הכתמים מהריפוד, כל עוד משתמשים בשיטות מיוחדות שמתמקדות בכך. את השיטות הללו של ניקוי ריפודי רכב מסוגלות ליישם רק חברות מקצועיות שיש להן לפחות 10 שנות ניסיון.

דגשים לשמירה על התוצאות אחרי הניקיון

הניקיון הוא רק חלק מתהליך ארוך יותר של שמירה על ריפוד הרכב. בגלל שרכב פרטי הוא אמצעי התחבורה הנפוץ ביותר בישראל, בעלי משפחות והורים לילדים חייבים לדאוג לשמור על הריפוד שלו. הדרך לעשות זאת היא להשתמש בסדין כאשר מסיעים ברכב פעוטות וחיות מחמד, לנקות את הריפוד במהירות לפני שהכתמים מספיקים להיספג ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמת חומרי הניקיון לסוג הלכלוך.

ניקוי ריפודי רכב עושים עם אביתר אחזקות

באביתר אחזקות מבינים את הדאגה שלך לריפוד של הרכב ולכן גאים לרכז עבורך את השירותים החשובים תחת קורת גג אחת. יש לנו מעל 10 שנות ניסיון בניקיון של כל סוגי המזרונים, מערכות הישיבה והספות ואנו מזמינים אותך להשאיר פרטים כדי לתאם גם ניקוי ריפודי רכב.