ניקוי ספות » מחיר ניקוי ספות – קביעת מחיר לפי מאפייני הספה

מחיר ניקוי ספות – קביעת מחיר לפי מאפייני הספה

מחיר ניקוי ספות נקבע בראש ובראשונה לפי מספר המושבים. ככל שיש יותר מושבים בספה, כך המחיר של שירותי ניקיון צפוי לעלות. בתוך כך, יש להביא בחשבון גם את סוג החומר שממנו הספה מיוצרת – בד או עור. ניקוי ספת עור יהיה בדרך כלל יקר יותר לעומת ניקוי ספת בד, כי החומרים שבהם משתמשים שונים ועדינים. לשם השוואה, וילונות ומזרנים למשל מנקים עם אותם חומרים שמתאימים לבד ואין צורך בחומרים יקרים שמיועדים לעור, זמש וכדומה.


טיפים שיעזרו לכם לנקות את הספות


חיסכון על מחיר ניקוי ספות

הטעות הנפוצה היא לחשוב שצריך לשלם ביוקר בשביל להפיק את מלוא התועלת משירותי ניקיון לספות. בפועל, יש לפחות כמה דברים שאותם אפשר לעשות על מנת לחסוך במחיר ניקוי ספות בלי להתפשר על התוצאות:

  • בחירת חברת ניקיון מקצועית
  • שימוש בחומרי ניקיון שהוכיחו את עצמם
  • בדיקת החומרים במקום נסתר לפני שמשתמשים בהם על הספה
  • הזמנת שירותי ניקיון בתדירות קבועה
  • הגנה על הספה בעזרת חומרי ציפוי למניעת בלאי ושחיקה

אם רוצים, אפשר גם לבצע את הניקיון הבסיסי של הספות באופן עצמאי. בשביל זה צריך לשלוף החוצה את הכריות ומומלץ גם לקרוא את הנחיות היצרן. בכל מקרה, אחת לתקופה מסוימת יהיה משתלם יותר לתאם ניקוי מקצועי עבור הספה ולא להסתפק בחומרים הביתיים שנמכרים בחנויות "עשה זאת בעצמך".

אצלנו משתלם לנקות את הספה

באביתר אחזקות מבינים את השיקולים הכלכליים סביב ניקוי ספות ופותרים עבורך את הדילמה. אצלנו משתלם לנקות את הספה כי אנו משלבים בין איכות, מקצועיות וניסיון.

ברצונך לקבל מחיר ניקוי ספות בלי התחייבות? נשמח לקבל את פנייתך!

מחיר ניקוי ספות