ניקוי ספות » מנקה ספות עור – להחזיר את האווירה המושלמת שפעם הייתה לכם בסלון

מנקה ספות עור – להחזיר את האווירה המושלמת שפעם הייתה לכם בסלון

ספת העור שלכם נראית ישנה ומוזנחת? אתם מרגישים שזה פוגע בעיצוב הסלון ובאווירה בסלון בכלל? לא מעוניינים לרכוש ספה חדשה אלא לשמר את הקיים? הגעתם בדיוק למקום הנכון.

מנקה ספות עור

אביתר אחזקות מנקה ספות עור והופכת אותן לחדשות כאילו נרכשו היום! אתם לא תאמינו כשתראו את השינוי בספה שלכם ואנחנו מבטיחים לכם שאחרי הניקוי של הספה גם העיצוב הכללי של הסלון וגם האווירה כולה בסלון ישתפרו פלאים.

הרהיט הראשון שמושך את העין – לא תפסיקו לקבל מחמאות מהאורחים שלכם

כאשר אנחנו נכנסים הביתה הרהיט הראשון שקופץ לנו לעין זו הספה בסלון ואם נרצה או לא זה גם הרושם הראשוני של האורחים שלנו על הסלון שלנו בפרט ועל הבית שלנו בכלל. בזכות מנקה ספות עור שמגיע עד ביתכם והופך את ספת העור שלכם לחדשה אתם תזכו לקבל אין ספור מחמאות מהאורחים שלכם ולשנות בצורה משמעותית את האווירה בסלון שלכם.

להסיר גם את הכתמים הקשים ביותר

כתמי אוכל, כתמי שתייה, כתמים קשים וכתמים אחרים – אנחנו בדרך אליכם וזה הזמן שלכם להיפרד מספת העור שאתם כל כך נהנים לנוח עליה. כל כתם על הספה, בעיקר כאשר מדובר ספת עור מעכיר מאוד את האווירה בסלון וגורם לספה להיראות ישנה ומוזנחת. לנו יש את חומרי הניקוי המיוחדים והחזקים ביותר שיכולים להפוך גם את הספה המלוכלכת ביותר לחדשה ולהפוך את העיצוב בביתכם ללא פחות ממושלם.

לשמור על הספה – כיצד מומלץ לשמור על ניקוי הספה

מנקה ספות עור שמגיע לביתכם משאיר לכם ספה נקייה כמו חדשה אבל כיצד נשמר את הניקוי שלה? כיצד נדאג שהניקוי יחזיק לאורך זמן?

  1. ראשית, עלינו להרחיק מהספה מוצרי אוכל ושתייה שהם הגורמים הראשונים לכך שהספה שלנו מלוכלכת ונראית ישנה.
  2. שנית, יש להשתמש פעם בשבוע או פעם בשבועיים בחומרי ניקוי מיוחדים שמשמרים את הניקו היסודי שעשינו בביתכם.
  3. ולבסוף, יש לעשות בספה שימוש רק למה שהיא נועדה וזה לישיבה. קפיצות על הספה, שינה על הספה או ריצה על הספה פוגעת מאוד באיכות של הספה וכתוצאה מכך הספה שלכם נראית פחות טוב וזה כמובן משפיע על כל הקו העיצובי בסלון בפרט ובבית שלכם בכלל.

אם גם אתם רוצים ספה חדשה בביתכם מבלי באמת לרכוש ספה חדשה – התקשרו אלינו עוד היום. אנחנו מבטיחים לעשות בביתכם עבודה מקצועית וכמובן שכל הניקוי של הספה מלווה בשירות נעים, יחס חם וחיוך תמידי.