ניקוי ספות » ניקוי ספות מקצועי – אביתר אחזקות

ניקוי ספות מקצועי – אביתר אחזקות

מה ההבדל בין ניקוי ספות חובבני ומקצועי? איך יודעים שהניקיון התבצע בצורה טובה? כיצד ניתן לברר מראש מה תהיה איכות הניקיון?

ההבדל העיקרי בין ניקוי ספות מקצועי וחובבני בא לידי ביטוי בתוצאות. ניקיון מקצועי יאפשר לחדש את הספה, לרענן את מראה הבד או העור ולהגן עליה מפני שחיקה ובלאי טבעי. לעומתו, ניקיון חובבני יגרום יותר נזק מתועלת ואף ישאיר ריחות לא נעימים על גבי הספה והכריות. היות והספה היא גם הרהיט החשוב ביותר בסלון של הבית, קשה להתעלם מההשלכות השליליות של ניקוי חובבני לעומת מקצועי – וגם אין שום סיבה לעשות את זה.

ניקוי ספות

על המקצועיות שלנו אין עוררין

מעל 10 שנות ניסיון הופכים את אביתר אחזקות לגורם המקצועי שאליו כדאי לך לפנות בשביל לתאם ניקוי ספות. אם עד היום התפשרת על התוצאות או על המחיר, אנו מבטיחים לרכז עבורך את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. כמו כן, נציגינו ישמחו לשמוע ממך בהקדם על מנת לתאם הדגמה בחינת ושיחת ייעוץ ללא התחייבות מצדך.

סימנים לניקיון מקצועי

בשביל לדעת שהניקיון התבצע בצורה טובה צריך לבחון את החלקים הנסתרים והגלויים של הספה. בשלב הראשון אפשר לבדוק האם הניקיון אכן הסיר את הכתמים ועד כמה הוא הצליח להתמודד עם שאריות של מזון, לכלוך ונוזלים. בשלב השני ניתן להיכנס לעובי הקורה על ידי הרמת הכריות וכדאי גם להזיז את הספה בשביל לבדוק את רמת הניקיון מלמטה. לבסוף, מומלץ לבקש חוות דעת של גורמים אובייקטיבים כמו חברים ובני משפחה ולשאול לדעתם על ניקוי ספות מקצועי לעומת חובבני.

טיפים לבדיקה מראש של איכות הניקיון

מובן שהשאיפה של רוב בעלי הבתים היא לתאם מראש ניקוי ספות מקצועי ואיכותי. בשביל לדעת האם מדובר בניקיון כזה, ניתן ליצור קשר עם אנשי המקצוע ולתאם מולם הדגמה. במקרים אלו יש לדאוג שההדגמה תתבצע באזור נסתר של הספה ובאופן שלא ישאיר סימנים. אם לאחר ההדגמה הלכלוך נעלם והספה מקבלת ריח טוב, אפשר להרחיב אותה לאזורים אחרים. במקביל, מומלץ לשאול על תהליך הניקיון עצמו ועל סוג החומרים שבהם משתמשים על מנת לבצע אותו.

ניקוי ספות מקצועי עם חומרים מעולים

החומרים שבהם משתמשים על מנת לנקות את הספה מעידים גם הם על רמת מקצועיות מסוימת. אם אנשי הניקיון בוחרים חומרים טובים שהוכיחו את עצמם, סביר להניח שהם יודעים את העבודה ושיש להם את הניסיון הנדרש על מנת להתמודד עם הפרויקט.

מחיר הוגן ומקצועיות במקום אחד

באביתר אחזקות מציעים לך שירות מקצועי, אמין ואדיב במחיר הוגן – כי מגיע לך לשבת על הטוב ביותר ואין סיבה שהספה שלך לא תהיה מבריקה. כעת אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר הרשמי ולתאם עוד היום ניקוי ספות מקצועי מכל הלב.