ניקוי ספות » ניקוי ספות עור במקום רכישת ספה

ניקוי ספות עור במקום רכישת ספה

ספת העור שלכם מלוכלכת? לא בטוח שכדאי לכם לרכוש ספה חדשה. איך להשיג ספת עור איכותית במחיר מוזל? לפעמים, מומלץ לכם להזמין שירות ניקוי ספות עור. מדוע ניקיון ספות מעור עדיף על פני רכישת ספות חדשות? כיצד מצליחים לנקות בצורה הטובה ביותר ספות מעור? וכיצד תיראה הספה לאחר הניקוי?

ניקוי ספות עור במקום רכישת ספה

מהו הסוד של ספת עור נקיה ומבריקה?

הסוד של ספות עור נקיות ומבריקות, הוא חומר הניקוי בו השתמשו במהלך הניקוי. ספת עור אי אפשר לנקות בחומרים פשוטים כמו מים וסבון. ספות אלו מנקים עם חומרים מיוחדים. למעשה, לכל סוג עור, יש חומרים אחרים, וטכניקות אחרות לניקוי. וכמובן, חשוב שהניקוי ייעשה בידי אנשים מקצועיים ביותר.

כיצד תיראה הספה לאחר ניקוי ספות עור?

ספות עור, נראות לאחר ניקוי, ממש כמו ספות חדשות. העור ממנו עשויות הספות ייראה חלק, מבריק ונוצץ. פעמים רבות, הספות שעברו ניקוי ייראו חדשות ממש כמו בקטלוג. גם בריח של הספות, יהיה טרי ומרענן. תוכלו לשבת על ספה נקייה וחדשה. למעשה, מערכת הספות המבריקה, נותנת לכל הסלון מראה חדש.

יכול לעניין אותך גם:

ניקוי ספות מעור – חסכון כספי!

למעשה, ניקוי ספות עור, חוסך לכם אלפי שקלים. מחיר ניקוי ספות מעור אינו יקר, ומשתלם. במקום לזרוק את הספות המלוכלכות במצב קשה לפח, מנקים, ומקבלים מחדש את מערכת הספות שהיא מבריקה, ונראית כמו חדשה. צריך לזכור – ספות מלוכלכות, יכולות להיות ספות טובות ואיכותיות. ניקוי מערכת ישיבה שלמה עלולה לעלות מאות שקלים, אך חוסכת אלפי שקלים של רכישת מערכת ספות חדשה.

לא צריך לחכות שהספות ייראו מלוכלכות מאוד

לא צריך לחכות שהספות ייראו מלוכלכות מאוד. מומלץ לכם כל כמה חודשים, להזמין ניקוי של הספות מהעור. כך, לא יצטבר יותר מדי לכלוך על הספות. ככל שהלכלוך מצטבר יותר, כך קשה יותר ויקר יותר לנקות את הספה מהלכלוך המצטבר, ולהחזירה למצב שתיראה כמו חדשה. לפעמים, גם לא בריא לחכות זמן רב עד להזמנת הניקיון. הלכלוך המצטבר יוצר בתוך הספה עובש ופטריות, שיכולות להזיק לבריאות של בני המשפחה.

ניקוי ספות עור מבצעים עם אביתר אחזקות

רוצים ניקוי ספות עור מקצועי? מומלץ לכם לפנות ל"אביתר אחזקות". בשיחת הבירור הראשונית עם הנציג, נברר מאיזה סוג עור עשויה הספה. צוות המנקים המקצועי שלנו, יביא את ערכת הניקיון המתאימה המתאימה לסוג העור של הספה. חומרי הניקוי בהם ננקה את ספת העור שברשותכם הינם חומרים ידידותיים לסביבה, המותרים לשימוש לפי משרד הבריאות. הצוות שלנו ינקה את הספה באמצעות ריסוס החומר המתאים, שפשוף יסודי של הכתמים, ושאיבת אבק ולכלוכים שונים.

ברצונכם להעניק לסלון שלכם מראה חדש ונקי מבלי להוציא אלפי שקלים? פנו עוד היום לאביתר אחזקות, וקבלו מאתנו הצעה לניקוי ספות מעור במחיר המשתלם ביותר.