ניקוי ספות » טיפים לניקוי שטיחים

טיפים לניקוי שטיחים

השטיח יכול להוסיף רבות לנראות של הבית. הוא יכול להשתלב בשלל חדרים, להגיע בגדלים שונים והוא אלמנט משמעותי מבחינת העיצוב. על מנת ליהנות מהשטיחים לאורך זמן, יש להקפיד לנקות אותם על פי הכללים ובאופן שלא יפגע בהם. כאן צירפנו מספר טיפים לניקוי שטיחים שיעזרו לך לשמור עליהם בצורה הטובה ביותר.

טיפ ראשון – ניקיון מידי

במידה ונשפכו מים על השטיח, חשוב מאד לייבש אותו במהירות עם מגבת יבשה או בד עדין. אם נפל על השטיח אוכל, צבע וכל דבר אחר שיכול להשאיר כתם, יש לנקות אותו מיד עם מגבת לחה. אין להטביע את השטיח במים ובמקרה של שימוש בחומרי ניקוי יש לבדוק אותם תחילה על הפינה או מקום נסתר, אם ישנו.

טיפ שני – ניקוי שבועי

כדאי להקפיד לנקות את השטיח מדי שבוע. יש לעבור על השטיחים עם שואב אבק שמתאים להם וככל האפשר יש לאוורר אותם מדי פעם. ברוב המקרים מומלץ גם להפוך את השטיח ולנקות את הצד האחורי שלו וזאת כיוון שחלק מהלכלוך נכנס עמוק פנימה. כמובן, יש להקפיד לשאוב ולשטוף את הרצפה תחתיו.

טיפ שלישי – הקפדה על הוראות הניקיון

זוהי נקודה חשובה שיש לשים לב אליה. ברגע שאנחנו מחפשים אחר טיפים לניקוי שטיחים אנחנו חייבים לשים לב לסוג של השטיח. ישנו הבדל בין שטיח סינטטי לשטיח ארוג. כדאי לבחון את ההוראות של היצרן בנוגע לחומרים שיכולים להיות על השטיחים ולהקפיד להתייחס לכל אחד בעדינות הראויה לו.

יכול לעניין אותך גם:

מדריך לניקוי ספות

טיפ רביעי – התייחסות לכל לכלוך באופן המתאים

לא כל לכלוך צריך לקבל טיפול זהה. למעשה יהיו כתמים שלא ניתן יהיה להסיר אותם, אפילו לא באופן מקצועי, אך השלב הראשון בניקיון צריך להיות הבנה של דרך הניקיון. למשל, יש לטאטא את שערות בעלי החיים מהשטיחים בעזרת מגב או מטאטא גומי, אך לנקות דבק של ילדים עם אצטון תוך שפשוף בכיוון הסיבים.

טיפ חמישי – התאמת הניקיון לשטיח

כל סוג שטיח צריך לקבל את היחס המתאים לו. שטיח צמר יקבל טיפול אחד עדין ולעומתו השטיח הסינטטי יוכל לקבל טיפול פחות עדין.

טיפים לניקוי שטיחים או הזמנת חברה מקצועית

באפשרותך לחפש אחר טיפים לניקוי שטיחים או להזמין חברה מקצועית שתחזיר לשטיחים שלך את המראה הראשוני. החברה תדאג להסיר את כל הלכלוך היבש מהשטיח בעזרת שואב אבק מתאים. לאחר מכן היא תבצע ניקוי רטוב של השטיח תוך שימוש במכשירים מיועדים או באופן ידני, תקרצף את השטיח ותשאב אותו פעם נוספת.

החברה תשתמש בחומרים ושיטות המתאימות לשטיח שלך. הפעולה יכולה להתבצע גם אצלך בבית, בלי כל צורך לשנות את חיי היום יום שלך ובלי לנסוע למקום מיוחד עם השטיחים. אנו, באביתר אחזקות – ניקוי ספות, מתמחים בניקיון שטיחים ומזמינים אותך ליצור קשר ולשמוע עוד על השירות שלנו.

אודות אביתר ניקוי ספות