ניקוי ספות » ניקוי ספה בצורה עצמאית

ניקוי ספה בצורה עצמאית

מה השלבים שאותם צריך לבצע אם רוצים לנקות את הספה? באיזה חומרים משתמשים בכל שלב? האם אפשר לבצע את הניקיון בצורה עצמאית?

ניקוי ספות הוא תהליך ארוך שמחייב הקפדה על מספר שלבים וכללי מפתח. בניגוד לשירותי ניקיון אחרים, ספות ומערכות ישיבה נחשבות לרהיטים רגישים. הרגישות בספות נובעת מעצם העובדה שמשתמשים בחומרי גלם מיוחדים על מנת לייצר אותן. בין היתר, חומרי גלם אלו עשויים לכלול סוגים שונים של בד, עור, מתכת, עץ, אלומיניום ועוד. מטבע הדברים, לכל חומר גלם מאפיין אחרים והניקיון שלו כפוף למגבלות ספציפיות שאותן צריך להכיר מראש.

אנחנו יודעים מה הספה שלך צריכה

באביתר אחזקות לא מתפשרים על ניקוי ספה איכותי במיוחד – ומתחייבים להעמיד לרשותך את אנשי המקצוע המובילים בישראל. אנו מצפים לשמוע ממך בהקדם כדי להרכיב עבורך הצעת מחיר בהתאמה אישית, במהירות וביעילות.

ניקוי ספה בצורה עצמאית

ניקיון לפי סוג הספה

בשלב הראשון של תהליך הניקיון מזהים את חומרי הגלם שמהם היא מיוצרת. זה גם השלב שבו ניתן לבדוק את התגובה של הספה לחומרי ניקיון שונים, כמו למשל באמצעות שימוש בהם בחלקים נסתרים: מאחורי הספה, בחלק התחתון או מתחת לכריות. בשלב השני כבר משתמשים בחומרי הניקיון על כל שאר הספה, מצחצחים אותה היטב על מנת להתגבר על כתמים עיקשים ומפנים ממנה שאריות של מזון, לכלוך וכן הלאה.


טיפים נוספים ששווה לקרוא


מה עושים כדי למנוע שחיקה של הספה?

יש מערכות ישיבה שעליהן ניתן למרוח חומר מיוחד להגנה מפני שחיקה. החומר מונע חדירה של לכלוך לתוך עובי הבד, הוא מגן על עור טבעי או מלאכותי ובעזרתו ניתן לשמור על הספה למשך שנים רבות. כמו כן, החומר מתאים מאוד לספות ומערכות ישיבה שנמצאות בקרבת חלונות גדולים וחשופים לשמש. בהקשר הזה, הטיפ הכי חשוב הוא לבדוק מראש האם חומרי ההגנה מתאימים לספה ובאיזה שלב ניתן למרוח אותם.

ניקוי ספה באופן עצמאי

ניקוי ספה מקצועי אחת לתקופה מסוימת מתאים למערכות ישיבה שבהן משתמשים על בסיס יום יומי. כמו כן, הניקוי המקצועי חוסך זמן וכאבי גב בספות של משפחות עם ילדים, תינוקות ופעוטות. מנגד, יש מקרים הפוכים שבהם אפשר לנסות לנקות את הספה באופן עצמאי. אם בוחרים לעשות את זה, חשוב להשקיע זמן בהשוואה בין חומרי הניקיון ולוודא שהם לא גורמים נזק לבד או לעור. חוץ מזה, מומלץ בכל זאת להזמין ניקיון מקצועי אחת לשנה מינימום כי אין תחליף לספה היגיינית ומבריקה.

אודות | צור קשר