ניקוי ספות » ניקוי ספות בד בזול

ניקוי ספות בד בזול

מחפשים פתרונות של ניקוי ספות בד בזול? חלק מהפתרונות, נמצאים אצלכם בבית במטבח. אפשר לנקות ספות בד עם חומרים כמו סודה לשתייה, לימון וחומץ. לפעמים, מספיק רק להעביר מגבונים לחים על הספה. כדי למנוע התלכלכות של ספות הבד, כדאי לקנות כיסוי לספה.

רוצים לדעת יותר?


עברו למדריך המלא לניקוי ספות עשה זאת בעצמך


ניקוי ספות בד עם אבקת סודה לשתייה

אחת מהטכניקות הטבעיות היעילות לניקוי בד, היא ניקוי באמצעות פיזור אבקת סודה לשתייה. את האבקה, מפזרים על הכתמים. חשוב מאוד לאפשר לאבקה לשהות לפחות שעתיים על הכתמים. לאחר מכן, שואבים את הכתם באמצעות שואב אבק לספות.

מה הסוד של אבקת סודה לשתייה? מה גורם לכך, שאבקת סודה לשתייה, נחשבת לאמצעי יעיל ביותר לניקוי כתמים מספות בבד? הסוד הוא, שאבקת הסודה לשתייה, מוציאה את החומר ממנו נוצר הכתם החוצה. וכך, הכתם כבר אינו פנימי, אלא רק חיצוני.

ניקוי ספות בד באמצעות חומץ

לניקוי ספות בד באמצעות חומץ, יש יתרון. החומץ, לא רק מנקה את הכתם, אלא מנטרל את הריח. כדי לנקות ספת בד עם חומץ, יש לקחת קערה. יש לשפוך בה כמות זהה של מים חמים, לעומת כמות זהה של חומץ. למשל: כוס מים חמים וכוס חומץ. כדי להגביר את יעילות התמיסה, אפשר להוסיף לה אבקת כביסה או אלכוהול.

מומלץ לקנות כיסוי לספה

דרך לא יקרה בה ניתן לשמור על ריפוד הבד שח הספה נקי, הוא לקנות כמה כיסויים לספה. הכיסויים, עשויים מבד אלסטי. הם מגיעים במגוון גוונים וטקסטורות. עם מעט התאמצות – ניתן לקנות כיסוי הזהה במראהו לריפוד הספה. כאשר הכיסוי מתלכלך – מסירים את הכיסוי ושמים כיסוי חדש על הספה. כאשר יש ילדים קטנים בבית – מומלץ מאוד לקנות כיסוי לספה.

יש לכם חיית מחמד בבית? אם יש לכם כלב או חתול בבית, אתם חייבים לקנות כיסוי לספה. בעלי חיים, עלולים להפריש צואה או שתן על הספה. וגם, להשאיר שערות. הכיסוי, יאפשר לחיית המחמד לשכב על הספה, אך שהספה שלכם תחזיק לאורך שנים.

לפעמים מספיק מגבונים לחים

לא תמיד חייבים חומרי ניקיון כדי לנקות. לפעמים, מספיק להעביר מגבונים לחים על הספה. האם מגבונים לחים מתאימים לכל הספות? לא. המגבונים הלחים, מתאימים לספות העשויים מבדים דמויי עור וללכלוכים יבשים.

דרך הניקוי הזולה ביותר – לא לאכול על הספה אם אין כיסוי

הדרך הטובה ביותר בה ספות הבד שלכם יישארו נקיות לאורך זמן, היא לא לאכול או לשתות עליהן, אם אין עליהם כיסוי. ומדוע? משום שכל כתם נוזל שנשפך על ספה מבד, קשה לנקות ולהסיר את הריח שמשאיר בספה.

ניקוי ספות בד בזול עושים עם אביתר אחזקות

ספת הבד שלכם זקוקה לניקוי? הספה שלכם תוכל לעבור ניקוי בזול, גם בלי שתשימו עליה אבקת סודה וחומץ. חברת אביתר אחזקות, תשלח אליכם צוות מנקים מקצועיים. הצוות, יגיע מצויד בערכות ניקוי ספות בד, המכילות חומרים ידידותיים לספה. בעלות אפקט ניקיון יסודי, המנטרל מספת הבד שלכם ריחות רעים. מתלבטים? אנו נבצע לכם בחינם הדגמה קלה כיצד אנו מנקים ספות בד.