ניקוי ספות » ניקוי ספות בהרצליה

ניקוי ספות בהרצליה

ניקוי ספות בהרצליהמדוע ערכות הניקיון לניקוי ספות הבד מקצועיות כל כך?

מדוע ערכות הניקיון לניקוי ספות מבד מקצועיות כל כך? מדוע יש לכל סוג בד ערכת ניקוי מתאימה? הסיבה לכך, שהחברות השונות המייצרות את חומרי הניקיון, פיתחו את ערכות הניקוי בתוך מעבדות מיוחדות. במעבדה, חקרו המפתחים את מרכיבי חומרי הניקוי, ואת השפעתם על הבדים השונים. וכך, פותחו ערכות ניקיון שונות מקצועיות לכל סוג בד.

האם שואב אבק מספיק לניקוי ספות מבד?

במשפחות רבות, מנקים את הספות עם שואב אבק. מוציאים את הכריות, ומנקים בחריצים של גוף הספה. אולם – האם הספה תהיה באמת נקיה? ובכן, הספה תהיה נקיה ברמה השטחית ביותר. אולם, בתוך חריצי הבד יהיו אבק ולכלוכים. לכלוכים אלו, יכולים לפתח חיידקים המזיקים לבריאות. לעומת זאת, שואב אבק של חברות ניקיון, מכיל מנוע הזרקה, ששוטף את הבד. השטיפה, חודרת עמוק אל תוך הבד, ומסירה את הלכלוך.

טיפים עבור ניקוי ספות עור:

פעמים רבות, מתקבלות הזמנות של ניקוי ספות בהרצליה, דווקא על ספות עור. ספות אלו הן יוקרתיות, אך רגישות ועדינות. על מנת לסייע לכם לשמור בצורה הטובה ביותר על ספות העור, ריכזנו עבורכם מספר טיפים:

האם ניתן לנקות ספות מעור לבד?

אל תוך העור העוטף את הספה, נכנסים פירורי אוכל ולכלוכים. לכן, בעת ניקוי יסודי של ספות העור, יש לנקות היטב את כל הנקבוביות בעור.

מה ההבדל בין ספת עור איכותית, לספת עור לא איכותית או דהויה?

לספת עור חדשה, יש מראה מבריק ונוצץ. לריפוד העור, יש ריח מבריק וטרי. וכך, אמור להיות ריפוד עור טרי וחדש. באמצעות טיפול נכון, אפשר לשמר את ריפוד העור של הספה במצבו הראשוני הטרי והנוצץ. לכן, מומלץ לנקות מיד כל פירור ולכלוך מספת העור באמצעות מטלית לחה או מגבון.

מה קורה כאשר מנקים ספת עור בחומר לא מתאים?

כאשר מנקים ספת עור בחומר לא מתאים, הכתם שעל הספה עלול להישאר לתמיד, ולהיהפך לחלק צבעוני על ריפוד העור. כמו כן, ריפוד העור עלול להתייבש, ועליו יופיעו סדקים וקמטים. גם ריפוד עור שהתלכלך קשה והתייבש, ניתן לנקות באמצעות טכניקות ניקיון עמוקות.

מומלץ לבצע ניקיון של ספות עור בתחילת כל חורף:

כיוון שעור הינו חומר נושם, העור מזיע בחום. לכן, בחודשי הקיץ עלולה מערכת ספות העור לצבור זיעה. בתחילת החורף, עלול להיווצר בספה ריח זיעה לא נעים. לכן, מומלץ בתחילת כל חורף, לבצע ניקוי ספות עור.

ניקוי ספות בהרצליה, מבצעים רק עם "אביתר אחזקות"!

ניקוי ספות בהרצליה, כדאי לעשות רק עם "אביתר אחזקות". צוות הניקיון, מנוסה בניקוי כל סוגי הספות. החל בספות המרופדות בבד סינטטי, ועד לספות עור יוקרתיות. הצוות מגיע לביקור מקדים הניתן בחינם. מטרת הביקור, היא לבצע הערכה מהי הערכה המתאימה, ואיזה סוג שואב אבק מתאים. הצוות מבצע הדגמה קלה של הניקיון. צוות הניקיון, יגיע שוב אל ביתכם עם ערכות הניקיון המקצועיות ביותר, וציוד הניקיון המקצועי ביותר. בסיום העבודה, הספה תיראה כמו חדשה.

רוצים ניקוי יסודי של הספה? צרו קשר עם "אביתר אחזקות", וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר.