ניקוי ספות » ניקוי ספות ברמת גן – חשיבות ניקוי ספות

ניקוי ספות ברמת גן – חשיבות ניקוי ספות

ניקוי ספות ברמת גןחשיבות ניקוי ספות באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה – חומרי ניקיון העשויים מחומרים כימיים מסוכנים – אינם בריאים לסביבה. החומרים הכימיים מזיקים לבריאות בני המשפחה היושבים על הספה. גם בעלי חיים אשר גרים בבית כמו כלבים וחתולים, יכולים לקבל מחלות עור ומחלות נשימה, כתוצאה משימוש בחומרים לא בריאים לסביבה.

אדי חומרי הניקוי הרעילים, פוגעים בשכבת האוזון העוטפת את כדור הארץ. החור שנוצר בשכבת האוזון, יוצר תופעות של אי איזון באקלים כדור הארץ. תופעות אלו, גורמות להתחממות כדור הארץ. בארץ, מרגישים את ההתחממות באקלים בדמות שנות בצורת, שבהן יורד מעט גשם.

דוגמאות לחומרים ידידותיים המתאימים לניקוי ספות

טכניקה טובה לניקוי ספות בחומרים טבעיים, היא לערבב בקערה חומץ עם 2 כפות סודה לשתייה. את התערובת, מורחים על הספה באמצעות מברשת. לאחר מכן שואבים את הלכלוך והנוזלים מהספה באמצעות שואב מיוחד השואב נוזלים. אם רוצים לנקות בצורה הבסיסית ביותר, אפשר לנקות באמצעות סבון ומים.

צוות ניקיון מקצועי הדואג לסביבה, יביא אתו חומרי ניקוי המתבססים על מרכיבים ירוקים. חומרים אלו, אינם מכילים כימיקלים רעילים הפוגעים בסביבה.

ממה נוצר הכתם שעל הספה?

בשביל שנקבל ספה נקיה, חשוב לדעת ולשים לב ממה נוצר הכתם שעל הספה. ישנם סוגים שונים של כתמים. ישנם כתמים קלים המוסרים בקלות, כמו כתמי חלב, וישנם כתמים הקשים יותר להסרה, כמו כתמי שתן ודם. לכן, אחת מהטכניקות הטובות ביותר לניקוי ספות, היא טכניקה חדישה של ניקוי ספות באמצעות הזרקה.

יכול לעניין אתכם גם:

ניקוי ספה באמצעות טכניקת הזרקה

איך מבצעים ניקוי ספות ברמת גן באמצעות טכניקת הזרקה? מצמידים אל הספה מכשיר, שמזריק לתוך הספה מים מהולים בחומר ניקוי. המים, גורמים ללכלוכים שנבלעו בתוך הספה לעלות כלפי מעלה. טכניקה זו, מתבססת על כך שבריפוד הספה יש נקבוביות, ויש לנקות את הריח והלכלוך מהנקבוביות הפנימיות של ריפוד הספה.

באמצעות טכניקת ניקוי זו, ניתן להסיר ולנטרל ריחות קשים אשר נבלעו בספה. אילו ריחות רעים נבלעים בספה? למשל, כאשר נשפך כוס שוקו על הספה, יידבק בריפוד הספה ריח של שוקו. כאשר נשפך על הספה כוס קפה, יידבק בריפוד של הספה ריח הקפה. הריח הקשה ביותר שנדבק בספה, הוא ריח של שתן. ריח זה, מורגש לא רק בספה, אלא בכל הבית. לכן, מומלץ למשפחות עם ילדים קטנים לבצע ניקוי בהזרקה של הספה, כל כמה חודשים.

ניקוי ספות ברמת גן כדאי להזמין מאת המומחים של אביתר אחזקות

ניקוי ספות ברמת גן, מומלץ לבצע עם צוות "אביתר אחזקות". שירות הניקיון, כולל ביקור מקדים בחינם, לצורך הערכת הכתמים, וסוג הבד המרפד את הספה. בזמן הביקור הראשוני, יבצע נציג החברה, הדגמה של ניקוי הספה. אל ביתכם יגיע צוות ניקיון מקצועי עם חומרים ידידותיים לסביבה, המותאמים במיוחד אל סוג הבד, וסוג הכתם. צוות הניקיון, ינקה לכם את הספה במקצועיות, ובטכנולוגיות חדישות.

רוצים ספה מבריקה באמצעות טכנולוגיות חדישות ובמחיר משתלם? צרו עמנו קשר, ונשוב אליכם בזמן קצר עם הצעה משתלמת.