ניקוי ספות » ניקוי ספת מיקרופייבר – ההבדל בין ניקוי אישי לבין ניקוי מקצועי

ניקוי ספת מיקרופייבר – ההבדל בין ניקוי אישי לבין ניקוי מקצועי

רגע לפני שאתם מחליטים לבצע ניקוי ספת מיקרופייבר באופן אישי, ניתן לבחור פינה מסוימת בספה ולבחון את היעילות של חומר הניקוי במטרה לא לגרום נזק.  יש לציין כי אין לעשות שימוש בחומרים פעילים כמו אקונומיקה או חומרי ניקוי הכוללים חמצן פעיל.

עוד נציין כי ההמלצה היא לא לייבש את הספה מיד לאחר הניקוי אלא להמתין זמן מה. שימו לב, כאשר תבחרו לייבש את הספה באמצעות שימוש במייבש שיער, הדבר עשוי להזיק למראה הספה ואף לגרום לכך כי לא יהיה ניתן להסיר את הכתם.

החלטתם לנקות את הספה באופן עצמאי- כך תעשו את זה נכון

במידה והחלטתם על ניקיון הספה בצורה עצמאית, חשוב מאד לבחון את רכיבי הבד באמצעות פרמטים שונים כגון סוג הבד, מצב הספה וכן מצב הכתמים.  כאשר הספה אינה חדשה חשוב לבצע את הניקיון בהתאם למצב הספה תוך שימוש בחומרים מתאימים אשר לא יגרמו להרס הספה.  ישנם מספר רב של כתמים וחשוב מאד לדאוג להסירם תוך שימוש בחומרי ניקיון מתאימים.


מחירון ניקוי ספות


ניקוי ספת מיקרופייבר – החשיבות של חברה מקצועית

כדאי לדעת כי ככל שהשנים עוברות כך הציפוי החיצוני של הבד אשר נועד לדחות את הכתמים ייעלם ולכן יש לדאוג ולהשאיר שכבה דביקה על הבד אשר לא תפגע בו ותמנע את הופעת הכתמים החדשים.

מכאן, יש חשיבות עליונה לפנות אל גורמים מקצועיים כמו חברת אביתר ניקוי ספות אשר עושים שימוש בציוד מקצועי. חברה מקצועית תהיה חברה אשר תבצע את העבודה תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר בהתאם לשביעות הרצון של קהל הלקוחות.

ניקוי ספת מיקרופייבר

רגע לפני סיום

הספה נחשבת לאחד הפריטים החשובים ביותר בבית ולכן יש חשיבות לדאוג לניקיונה באמצעות בחירה בחומרים מתאימים. סיוע של חברה מקצועית אשר תגיע עם החומרים האיכותיים ביותר יתרום למראה נקי של הספה והתוצאה תהיה ספה נקייה ללא כתמים.

חייגו עכשיו לאביתר ניקוי ספות כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת ביותר לניקוי הספות שלכם.