ניקוי ספות » חידוש ספות

חידוש ספות

מה ההבדל בין חידוש ספות בדירות רווקים ובבתי משפחות? איך שומרים על ספה בבית עם ילדים וחיות מחמד? מתי משתלם לחדש את הספה?

רמת השחיקה, הלכלוך והבלאי של מערכות ישיבה מושפעת מאופי השימוש. בהקשר הזה יש הבדל משמעות בין ספות בבתי משפחות עם ילדים לבין מערכות ישיבה בדירות רווקים: בעוד בבתי משפחות עם ילדים השימוש בספה הוא יום יומי ואינטנסיבי, דווקא בדירות רווקים היא מצליחה לשמור על המראה המקורי שלה. מצד שני, בשני המקרים יש צורך בחידוש ספות אחת לתקופה מסוימת וזאת כאלטרנטיבה להוצאה כספית גבוהה יותר.

יכול לעניין אותך גם:

  1. על ניקיון לא מתפשרים
  2. ניקוי ספות מקצועי

הניקיון שלך מתחיל עכשיו

באביתר אחזקות ישתמשו בציוד מתקדם וטכנולוגיה מוכחת בשביל לחדש את הספה שלך. אנו יכולים להגיע עד אליך להדגמה בחינם ומתחייבים לבחור את חומרי הניקיון שמתאימים לסוג הספה ולמסגרת התקציב.

הגנה על הספה בבית עם ילדים וחיות מחמד

בבתי משפחות עם ילדים ניתן להגן על הספה בעזרת דוגמא אישית. אם ההורים מקפידים לא לאכול בסלון, לא לשתות על הספה ולא להרים את הרגליים על הכריות – אין סיבה שהילדים יעשו זאת. לשם השוואה, אם רוצים לעכב את הצורך בחידוש ספות בדירות מסוימות עם חיות מחמד – לא תהיה ברירה אלא להגן על הספה באופן טכני ופיזי: כמו למשל באמצעות כיסוי הספה בסדין ובד או שימוש בחומר מיוחד שדוחה חיות מחמד מלשבת עליה.

סימנים שהגיע הזמן לחדש את הספה

אפשר לדעת שהגיע הזמן לחדש את הספה כאשר חומרי הניקיון הרגילים כבר לא עושים את העבודה. במקביל, רצוי לבדוק האם הספה ממלאת את התפקיד שלה בתור אלמנט אסתטי בחלל הפנים של הסלון ולברר מה התגובה של האורחים כלפיה. אם התוצאות לא משביעות רצון, כנראה שעכשיו זה הרגע לבצע חידוש ספות.

חידוש ספות כתחליף להוצאה גדולה

משתלם לחדש את הספה כאשר היא מאבדת מהברק, מהזוהר ומהמראה הנקי והמקורי שלה. ככל שחולף יותר זמן מהשנה שבה רוכשים את הספה ועד שפגעי הזמן מתחילים לתת את אותותיהם, כך מתחדד הצורך בניקיון מאסיבי. יתרה על כך, היכולת לחדש את הספה היא אלטרנטיבה מעולה לרכישת ספה חדשה: במקום לשלם סכומים גבוהים על מערכות ישיבה מהניילון, ניתן להפוך את הספה הקיימת לחדשה לגמרי ובאותה הזדמנות גם לשפר את איכות החיים. בכך הופכים שירותי חידוש לתחליף להוצאה גדולה ולכלי חיוני עבור כל בעלי הבתים ושוכרי הדירות.

על ספות לא מתפשרים

באביתר אחזקות יכולים להפוך את הספות שלך לחדשות לגמרי – בלי לחייב אותך לחרוג מתוך מסגרת התקציב. אנו לא מפסיקים את הניקיון עד שהתוצאה תהיה לשביעות הרצון שלך, משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה ומנצלים מעל 10 שנות ניסיון. אם ברצונך לקבל ייעוץ חינם או הצעת מחיר מיוחדת, רק נותר לך להשאיר פרטים באתר ולברר על חידוש ספות מכל הסוגים.