ניקוי ספות » ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד

מה המאפיינים של ניקוי ספות בד? האם יש סוגים שונים של בדים לספות? כיצד בודקים האם חומר ניקיון מסוים מתאים לספות בד?

ניקוי ספות בד

בד הוא חומר גלם נפוץ שבו משתמשים בין היתר על מנת לעצב, לייצר ולבנות סוגים שונים של מערכות ישיבה. הבד מאפשר לעצב ספות יחסית זולות ועמידות אך הוא גם חזק מאוד וקל לנקות אותו. כמו כן, יש סוגים חדשים של בדים שמשולבים בתוך מערכות ישיבה וחלקם מתאימים לכורסאות ולספות אקסקלוסיביות. עם זאת, התנאי היחיד לניצול היתרונות של בד כחומר גלם לעיצוב ספות הוא כמובן לשמור עליו נקי.

לוקחים אחריות על הספה שלך

באביתר אחזקות עוקבים כבר מעל 10 שנים אחר שינויים בתחום של ניקוי ספות בד. הניסיון המשמעותי הזה מאפשר לנו לבחור בקפידה את החומרים שמתאימים עבור הספה שלך והוא מבטיח עבורך שביעות רצון מלאה. מעבר לכך, אנו משתמשים בחומרים ידידותיים לפעוטות ולחיות מחמד ומבחינתנו עמידה בלוח זמנים היא לא מילה גסה. אנו נשמח לקחת אחריות על הספה שלך ולהגיע עד ביתך כדי לבצע עבודות מעולות במחיר הוגן.

מאפיינים של ספות בד

ניקוי ספות בד מתבצע בצורה שונה בהשוואה לספות עור. ראשית, רוב סוגי הבד לא עמידים בפני חומרי ניקיון אגרסיביים. הדרך לנקות ספות כאלה היא לבחור חומר שיכול להסיר כתמי מזון, משקאות ולכלוך בלי לשחוק את הבד ובלי לגרום לו נזקים. שנית, בחלק מהדגמים ניתן להפריד את הבד מהכרית. האופציה הזו כמעט לא קיימת בספות עור, אולם עם ספות בד היא עשויה להקל על תהליך הניקיון ולייעל אותו. אם בכך מדובר, צריך לוודא שהפירוק של הכריות מתבצע ברגישות ותוך נקיטת אמצעי הזהירות הנדרשים.

טיפים לבדיקת חומרי ניקוי ספות בד

אפשר לבדוק האם חומר ניקיון מסוים מתאים לסוג הספה בעזרת שימוש בו בחלק נסתר. החלקים הנסתרים שעליהם בדרך כלל בודקים את האיכות של חומרי ניקיון כוללים את האזור האחורי של הכריות, את מה שנמצא מתחת למושב ולעיתים גם את גב הספה. לשם השוואה, חומרי ניקיון שמנוסים בפעם הראשונה על החזית עלולים להוריד את ההשקעה בספה לטמיון.

השפעת החומרים על עמידות הספה

לא רבים יודעים שהחומרים שבהם משתמשים לטובת ניקוי ספות עטופות בד משפיעים על העמידות של הרהיט. ככל שחומרי הניקיון יהיו חזקים וייצמדו לבד בצורה טובה יותר, כך עולה סיכוי שניתן יהיה לנקות את הספה בעזרת מטלית לחה בעתיד. מלבד ההקלה על הלקוחות, אלו גם הסיבות שבגללן רצוי לערב אנשי מקצוע מנוסים שיודעים לבדוק חומרים של ניקוי ספות מסוגים שונים – ולהשוות ביניהם.

איזה ניקיון מתאים לך?

באביתר אחזקות מרכזים את שירותי הניקיון שהבית שלך צריך. לך רק נותר להשאיר פרטים ונדאג לייעץ לך בחינם לגבי ניקוי ספות בד מכל הסוגים!