ניקוי ספות » ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור

מהם השיקולים המנחים בבחירת שירותי ניקיון עבור ספות עור? מה ההבדל בין ניקוי ספות היום ובעבר? איך בוחרים חומרי ניקיון?

ספות עור היו ונותרו פתרון העיצוב האידיאלי עבור חלל הפנים של הסלון. בין אם מדובר בעור אמיתי או בחומר דמוי עור, אלו ספות שמושכות תשומת לב חיובית ומשפיעות לטובה על התחושה של המשפחה והאורחים. ספות עוד מתאפיינות ברמה גבוהה של עיצוב והן מזוהות עם תכונות כמו אקסקלוסיביות, יוקרה וחן. מצד שני, גם ספות עור עלולות לספוג כתמים ונזקים ולכן צריך להקפיד לנקות אותן אחת לתקופה מסוימת.


אודות


הצעת מחיר בהתאמה אישית? עכשיו יש דבר כזה

באביתר אחזקות דואגים לפתח את סל שירותי הניקיון באופן שמתאים לצרכים שלך. אחרי מעל 10 שנות ניסיון ומעורבות בשורה ארוכה של פרויקטים בענף הניקיון, אנו גאים כיום להעמיד לרשותך אנשי מקצוע מנוסים. באפשרותך להתייעץ איתנו בחינם וללא התחייבות לגבי הסוגיה של ניקוי ספות עור ונשמח להגיע עד אליך עם החומרים המובילים בתחום. אין לך סיבה לחכות!

שיקולים בולטים בהזמנת ניקוי ספות עור

את פערי הדורות ניתן לראות גם בהבדלים בין השיקולים השונים סביב הזמנת שירותי ניקוי ספות עור. קודם כל, בעבר נהוג היה לדחות את הזמנת שירותי הניקיון ולנסות ולחסוך בהוצאות. עם הזמן החלו בעלי הספות להבין שמדובר בטעות, כי כתמים ולכלוך נוטים להצטבר ולהפוך לנזק בלתי הפיך גם על עור איכותי. שנית, השיקול העיקרי בהזמנת שירותי ניקיון הוא כבר לא אסתטי – אלא פונקציונאלי והיגייני.

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות בדגש על בריאות

החומרים שאותם בוחרים בשביל לנקות ספות עור ידידותיים לסביבה, לפעוטות ולחיות מחמד. אלו חומרים שמבטיחים אפקטיביות גבוהה בלי להפר את האיזון האקולוגי ובעזרתם ניתן לשים דגש על בריאות. בטווח הקצר, חומרים מודרניים משמשים לניקוי כל סוגי הספות במהירות וביעילות. בטווח הארוך, אותם חומרים גם מגנים מפני תהליך טבעי של בלאי ושחיקת העור. יתרונות אלו משולבים בדור הבא של חומרי הניקיון ולכן בעלי ספות עור מרוויחים מהם.

מפרט להשוואה בין חומרי ניקיון

בחירה נכונה של חומרי ניקיון דורשת רמה מסוימת של מקצועיות וניסיון. בפועל, השוואה בין חומרים ואביזרים שמיועדים לניקוי ספות מבוססת למשל על הפרמטרים הבאים:

  • התאמה לסוג העור (אמיתי, זמש, נובוק וכדומה)
  • בסיס החומר
  • שכבת הגנה מפני לכלוך, כתמים וזיעה
  • ריח חומרי הניקיון
  • מחירים

אם משתמשים בכל הפרמטרים האלה ועדיין לא בטוחים לגבי מידת ההתאמה של החומר לסוג הספה, אפשר לנסות אותם על חלקים נסתרים של העור, המושב והמשענת.

הסלון שלך יכול להיראות טוב יותר

השקעת בספות עור ומערכות ישיבה? עכשיו רק נותר ליצור קשר עם אביתר אחזקות ולתאם שירותי ניקיון. אנו נרכיב עבורך הצעת מחיר אישית עבור שירותי ניקוי ספות עור מקצועיים – ונעמוד לרשותך בהקדם.