ניקוי ספות » ניקיון הבית

ניקיון הבית

ניקוי ספות

מה ההבדל בין ניקיון של הבית באופן עצמאי לעומת ניקויו באופן מקצועי? איזה פרמטרים בודקים כשמזמינים שירותי ניקיון? איזה חדרים הכי קשה לנקות?

ניקיון הבית

רמת הניקיון בחלל הפנים של דירות מגורים משפיעה באופן ישיר על איכות החיים. בטווח הארוך יש לניקיון השפעה על ערך הנכס והוא רלוונטי בעיקר בדירות שכורות, אך גם ברמה היום יומית אפשר להרגיש את ההבדל בין בית נקי ומלוכלך. הבעיה היא שלא תמיד ניסיון עצמאי לנקות את הבית לבד עולה בקנה אחד עם הסטנדרטים שבעלי דירות מציבים לעצמם. הפתרון לזה הוא לתאם שירות מקצועי עבור ניקיון הבית וליהנות מכל העולמות.

לבית שלך מגיע את הטוב ביותר

באביתר אחזקות מתמחים כבר מעל 10 שנים בשירותים שונים שקשורים לנושא של ניקיון הבית. אנו מסוגלים לרכז עבורך את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת, כי לבית שלך מגיע את הטוב ביותר. מעבר לכך, אנו משלבים את הניקיון בלי שהשגרה שלך תיפגע וכל העבודות מתבצעות אצלך בבית במהירות, ביעילות וביסודיות.

הבדלים בין שירותי ניקיון

ניקיון הבית באופן עצמאי חוסך בהוצאות אך הוא דורש השקעה מאסיבית של משאבים, כוח ואנרגיה. ניסיון לנקות את הבית לבד גם מחייב שעות רבות של עבודה ולעיתים הוא בא על חשבון שעות הפנאי. לשם השוואה, בניקיון מקצועי בעלי בתים לא צריכים לדאוג לכלום – לרבות הציוד, חומרי הניקיון והכלים שמיועדים לניקיון ספות ומערכות ישיבה.

פרמטרים להשוואה בין שירותי ניקיון הבית

אם בוחרים לחסוך זמן והוצאות בעזרת שירות מקצועי עבור ניקיון הבית צריך לבדוק מה הוא כולל. כאן יש כמה פרמטרים שיכולים לסייע בהשוואה בין שירותים מן הסוג הזה:

  • עלות הניקיון
  • מספר שנות הניסיון
  • כמות האנשים בצוות הניקיון
  • התחייבות לעמידה בלוח זמנים
  • אפשרות לקבלת ייעוץ בחינם וללא התחייבות
  • שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לפעוטות ולחיות מחמד

את המידע שעוזר להשוות בין הפרמטרים אפשר לקבל ישירות מחברת הניקיון. במידה ומעוניינים בכך, ניתן גם לראות תמונות לפני ואחרי פרויקטים בענף הניקיון שבהם החברה הייתה מעורבת וכך לבסס את ההחלטה על נימוקים משכנעים.

ניקיון לפי סוג החדר

החדרים שאותם הכי קשה לנקות בבית פרטי הם המטבח והסלון. גם את חדרי המגורים, המקלחת והשירותים צריך לנקות ביסודיות, אך הם מטבע הדברים סופגים פחות לכלוך מאשר המטבח והסלון. בכל מקרה, השאיפה היא לתאם את ניקיון הבית לפי סוג החדר כדי למנוע מצב שבו הכתמים מצטברים על הקירות והרצפה.

סביבה נקייה היא כבר לא פנטזיה

באביתר אחזקות משלבים בין שירות, איכות ואמינות ומעמידים לרשותך גורם מקצועי להתייעצות ללא התחייבות. אצלנו משתמשים בשיטות עבודה מתקדמות ובמכשירים חדשים שעומדים בסטנדרטים מחמירים. לפיכך, אנו מזמינים אותך להשאיר כבר עכשיו פרטים באתר הרשמי ולתאם שירות עבור ניקיון הבית שלך.