ניקוי ספות » מנקה ספות עד בית הלקוח

מנקה ספות עד בית הלקוח

זקוק לניקוי ספה? האם תנסה להביא את הספה אל מפעל ניקיון? עדיף לכם אופציה אחרת. אתה יכול להזמין מנקה ספות עד בית הלקוח. איזה מנקה ספות תבחר? מומלץ לבחור מנקה ספות המגיע מטעם חברת ניקיון מקצועית. מנקה המכיר את כל סוגי הספות, ויודע כיצד מנקים ומשמרים במקצועיות כל סוג של ספה.

מנקה ספות עד בית הלקוח

אילו סוגי ספות קיימים?

כדי להבין מדוע מומלץ להזמין ניקיון ספות עד הבית מטעם חברה מקצועית, כדאי להכיר מעט את סוגי הספות הקיימים. למעשה, ישנם כמה סוגים שונים של ספות. לכל סוג, יש חומרי ניקוי שונים, וטכניקות ניקוי שונות.

  • ספות מעור – ישנם סוגים שונים של ספות מעור.
  • ספות מבד – ישנם סוגים שונים של בדים. ישנם ספות מבדים יקרים, וישנם ספות העשויות מבדים זולים יותר.
  • ספות מבד דמוי עור – אמנם ספות אלו עשויות מבד, אך הניקוי שלהן דורש חומרים עדינים, וטכניקות ניקוי עדינות.

מה ההבדל בין ניקוי ספות מבד לבין ניקוי ספות מעור?

באופן עקרוני, ניקוי ספות מעור, קל לפעמים יותר מאשר ניקוי ספות מבד. ישנם לכלוכים, שאפשר להסיר מספות מעור באמצעות מטלית. לעומת זאת, כל נוזל או חומר שיישפך על הבד, ייספג ישירות בתוך הבד, ויהיה קשה לנקות את הלכלוך.

יכול לעניין אותך גם:

לכל סוג לכלוך יש חומרים מתאימים

לא רק לכל סוג בד יש חומר ניקוי שונה, אלא גם לכל סוג של לכלוך. הסרת כתמי קפה מהספה, תעשה עם חומרים שונים מאשר הסרת כתמי שתן. חברת הניקיון, שולחת מנקה ספות עד הבית, עם חומרי הניקיון המתאימים לסוג הבד, ולסוג הלכלוך. חשוב לבחור בחברת ניקיון אשר מנקה ביסודיות ומקצועיות כל סוג כתם.

לכל סוג של ספה, יש טכניקות ניקוי שונות

לכל סוג של ספה, יש טכניקות ניקיון שונות. למשל: ספה מעור, מנקים באמצעות שפשופים. לעומת זאת, ניקוי ספות מבד נעשה באמצעות מכשור מיוחד. גם עוצמת פעולת הניקיון בידיים, משתנה בין סוגי הבדים. למשל, בעת ניקוי עור, יש לשפשף במרץ. אולם, בעת ניקוי ספה העשויה מבד עדין, יש לבצע את טכניקות הניקוי בעדינות מרבית. לכן, כאשר אתה בוחר חברת ניקיון לניקוי ספות מבד, חשוב שתוודא שצוות הניקיון של החברה בקיא בכל טכניקות הניקוי של הבדים השונים.

מנקה ספות עד הבית מזמינים אצל אביתר אחזקות

מדוע כדאי להזמין מנקה ספות עד הבית מ"אביתר אחזקות"?

  • בגלל הניסיון: לצוות הניקיון של "אביתר אחזקות", יש ניסיון בניקוי ספות מכל סוגי הבדים, וכל סוגי הלכלוכים.
  • בגלל המקצועיות: צוות הניקיון של "אביתר אחזקות", יגיע עם חומרי ניקוי מקצועיים ביותר, ואביזרי ניקוי מתאימים הטובים ביותר והחדישים ביותר.
  • בגלל המחירים: "אביתר אחזקות", ינקו עבורכם את הספות במחירים משתלמים במיוחד.

רוצים שצוות החברה ינקה לכם את הספות בבית שלכם במהירות ובמקצועיות? צרו עמנו קשר, וקבלו מאתנו הצעת מחיר משתלמת ביותר עבור מנקה ספות עד בית הלקוח.