ניקוי ספות » ניקוי ספות בקריות

ניקוי ספות בקריות

זקוקים לשירות ניקוי ספות בקריות? הגיע הזמן שתדעו יותר על השירות המקיף של אביתר אחזקות. מה למעשה, ההבדל בין ניקוי עצמי של ספות, לבין הזמנת שירות ניקיון ספות? האם כל אחד יכול לרכוש את ערכות הניקוי המקצועיות, ולנקות בעצמו את הספה? למעשה, ההבדלים בין ניקיון עצמי של הספות לבין ניקוי הנעשה על ידי אנשי מקצוע – הם בסוג חומרי הניקיון, ובטכניקות הניקוי.

ניקוי ספות בקריות

ערכות הניקוי המקצועיות לספות, אינן נרכשות בכל מקום!

למעשה, לא כל אחד יכול לבוא ולרכוש ערכת ניקיון מקצועית לניקוי ספות. ערכות ניקיון מקצועיות אלו, נמכרות בעיקר אצל משווקים וסוכנים מורשים, אך לא ברשתות השיווק, או בחנויות הרגילות. לכן, כיוון שאין לכם את ערכות הניקיון המקצועיות ביותר, לא תוכלו להגיע לבד לתוצאות הניקוי המתקבלות על ידי ספק שירות ניקוי ספות מקצועי.

האם מספיק לנקות ספה עם שואב אבק רגיל?

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין ניקוי עצמי של ספה, לבין ניקוי ספה המתבצע על ידי חברה, הוא בסוג כלי הניקוי. בדרך כלל, כאשר אתם מנקים לבד ספה, אתם תנקו עם שואב אבק רגיל. האם זה מספיק? בדרך כלל, לא!

כל ספק שירות ניקיון מקצועי של ספות, יגיע עם שואב אבק. אולם, מהו סוג שואב האבק הנדרש? בדרך כלל, ברוב הספות אי אפשר להסתפק בשואב אבק רגיל. בחלק מהספות, יש צורך בשואב אבק עוצמתי. לעומת זאת, בסוג אחר של ספות, יש צורך בשואב אבק עם ראש ניקוי עדין במיוחד.

יכול לעניין אותך גם:

אילו טכניקות ניקוי נדרשות עבור ניקיון הספות?

הבדל נוסף בין ניקוי ספות בקריות שמבצעים בעצמנו, לבין ניקוי ספות מקצועי, הוא בטכניקות הניקיון המתבצעות. אנשי מקצוע המנוסים בניקיון ספות, מבינים ויודעים שלא כל טכניקת ניקוי, מתאימה לכל ספה. ישנן ספות הדורשות טכניקות ניקוי נמרצות יותר, כמו ספות המצופות בבד מחוספס. לעומת זאת, ישנן ספות מיוחדות כמו ספות מבד משי, הדורשות טכניקות ניקוי עדינות ביותר.

לניקוי ספות עדינות – מומלץ להזמין אנשי מקצוע מנוסים

אם אתם רוצים להזמין שירות ניקיון עבור ספות עדינות במיוחד, מומלץ שתזמינו אנשי מקצוע מנוסים ביותר. מהם ספות עדינות במיוחד? ספות מעור, ספות לבנות, או ספות העשויות מבדים עדינים כמו כותנה ומשי. אם מבצעים טעות מסוימת במהלך הניקוי, הספה עלולה להיהרס. למשל: אם מנקים ספה ממשי בטכניקת ניקוי גסה מדי, עלול להיווצר חור בבד. לכן, חשוב מאוד לוודא שצוות הניקיון שיגיע, הינו צוות מיומן, ובעל ניסיון רב בניקוי ספות עדינות.

מדוע מומלץ לבצע ניקוי ספות בקריות עם אביתר אחזקות?

מומלץ לכם לבצע ניקוי ספות בקריות עם "אביתר אחזרות". ומדוע? כי צוות הניקיון של "אביתר אחזקות" אמין, מנוסה בניקוי מקצועי ויסודי של כל סוגי הספות ומשתמש בציוד המתקדם ביותר. לאחר ביצוע הערכה של סוג הספה והניקוי הנדרש, יגיע צוות מיומן, שינקה את הספה במקצועיות וביסודיות. לצוות ניסיון רב בניקוי של ספות עדינות במיוחד.

אל תתפשרו על ניקיון הספות שלכם! צרו עמנו קשר עוד היום, ותקבלו ספות מבריקות במחירים משתלמים במיוחד!