ניקוי ספות » ניקיון לספות

ניקיון לספות

מה הדרך הנכונה לנקות ספות? מה הם הגורמים העיקריים להצטברות לכלוך על ספות? האם יש הבדל בין ניקיון ביתי ומקצועי?

ניקיון לספות

מערכות ישיבה הן חלק בלתי נפרד מחלל הפנים ורבים רואים בהן את הרהיט הכי חשוב של הבית. מלבד הערך הפרקטי של ישיבה על ספות, יש להן נוכחות דקורטיבית והן משפיעות גם על העיצוב ועל האווירה. עם זאת, הספות גם חשופות ללכלוך וצריך לדעת איך לנקות אותן על מנת למנוע נזקים נוספים לבד או לעור.

הדרך הנכונה לנקות ספות היא להתאים את חומרי הניקוי לסוג הלכלוך. אם לא בטוחים איזה חומר מתאים לאיזה לכלוך, מה שאפשר לעשות הוא להזמין חברה מקצועית. מלבד התחייבות לביצועים, חברה שמתמחה בשירותי ניקיון לספות גם חוסכת ללקוחות זמן וכסף.

אנחנו כאן בשביל הספה שלך

אביתר אחזקות הוקמה במטרה לרכז עבורך שירותי ניקיון שונים תחת קורת גג אחת. ביצירת קשר עם נציגינו נוכל לתאם עבורך שירותי ניקיון לספות במהירות, ביעילות ובמחיר משתלם. שווה לנסות אותנו!

ניקיון לספות לפי סוג הלכלוך

הגורמים העיקריים להצטברות לכלוך על ספות קשורים לאופן שבו משתמשים בהן. במשפחות עם ילדים ותינוקות למשל, רוב הלכלוך מגיע משאריות אוכל ושתייה. לעומת זאת, במערכות ישיבה של ארגונים ומשרדים הלכלוך הוא תוצאה של הזנחה, בלאי טבעי או שחיקה. בין לבין, אפשר גם להזכיר את הלכלוך שיש על ספות במקומות שבהם נמצאים כלבים, חתולים וחיות מחמד אחרות.

יכול לעניין אותך גם:

בחירת חומרי ניקיון

החדשות הטובות הן שאפשר לבצע ניקיון לספות כדי להתמודד עם כל סוגי הלכלוך. במקרים כאלה, מה שעושים הוא לבדוק מה גרם לכתם – ולחילופין איזה חומר יכול לנקות ולהסיר אותו. בתוך כך, מביאים בחשבון גם את ההשפעה של סוג הבד או העור על האפקטיביות של הניקיון.

היתרון של ניקיון מקצועי לעומת ביתי

ניסיון לנקות לבד את הספה עלול לגרום יותר נזק מתועלת. קודם כל, רוב האנשים לא יודעים כיצד לזהות את סוג הכתם ואיך להתאים עבורו חומרי ניקיון מסוימים. שנית, יש צורך לבחור בין סוגים רבים של חומרי ניקיון ולהקפיד על הנחיות היצרן לפני שמיישמים אותם על הבד והעור. מעבר לכך, הניסיון לנקות לבד את הספה דורש השקעה של זמן ומאמץ פיזי.

ניקיון כהשקעה משתלמת

ניקיון מקצועי מאפשר ללקוחות לחדש את הספה בלי להתאמץ. זו השקעה משתלמת לטווח הקצר והארוך ולעיתים היא אפילו מחליפה את הצורך בוויתור על ספות קיימות לטובת מערכות ישיבה חדשות.

שירותי ניקיון מקצועיים – בדרך אליך

אביתר אחזקות מאפשרת לך לתאם ניקיון אצלך בבית. עם למעלה מ-10 שנות ניסיון, לנו יש את אנשי המקצוע שחיכית להם כדי לחדש את הספה. כל שנותר לך לעשות כעת הוא להשאיר פרטים באתר ואנו נדאג לתאם עבורך ניקיון לספות בהקדם.