ניקוי ספות » ניקוי ספת קטיפה

ניקוי ספת קטיפה

מה היתרונות של בד קטיפה וכיצד מנקים אותו? איך מיישרים בד קטיפה שהתקמט?

ניקוי ספת קטיפה

קטיפה היא סוג של בד טבעי שבו אפשר להשתמש על מנת לרפד סוגים שונים של ספות ומערכות ישיבה. היתרונות של קטיפה באים לידי ביטוי במגע טבעי ונעים, בתחושת אווריריות גם לאחר ישיבה ממושכת ובמראה יוקרתי וביתי. עם זאת, תחזוקה של קטיפה עלולה להיות משימה מורכבת אלא אם מתאמים את שירותי הניקיון מול חברה מקצועית ומיומנת.

אביתר אחזקות כבר תטפל בספה שלך

ההתמחות של אביתר אחזקות מאפשרת ניקוי ספת קטיפה במהירות וביעילות. אנו מתחייבים להגיע עד אליך הביתה, יש לנו מעל 10 שנות ניסיון ומאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. מעבר לכך, אנו מבצעים את הניקיון עם חומרים ידידותיים לסביבה, לפעוטות ולחיות מחמד ומציבים את ההיגיינה שלך בראש סדר העדיפויות.

דגשים עבור ניקוי ספת קטיפה

האמת היא שניקוי נכון של ספת קטיפה מתחיל עוד במעמד הרכישה. אם מתכננים לקנות ספה כזו, יש לשאול לגבי סוג הבד והאם מדובר בקטיפה טבעית או סינתטית. בהמשך, כדאי לברר האם הבד עבר תהליך מיוחד של דחיית כתמים ומה המשמעות מבחינת חומרי הניקיון המתאימים עבורו.

לשם השוואה, יש ספות שנמכרות עם ריפוד קטיפה שאותו אפשר להסיר. במקרים כאלה, הפתרון הבטוח יהיה לשלוח את הריפוד לניקוי יבש בלבד ולאחר מכן להחזיר אותו לספה.

בחירת חומרי ניקיון עבור קטיפה

ספת קטיפה מבד סינתטי אפשר לנקות עם מטלית לחה ומים. במידה ומדובר בבדים טבעיים, עדיף להשתמש במטלית יבשה אך להימנע משפשוף ואפשר גם לנסות להסיר את הכתם עם מטלית לחה ללא בישום. עם זאת, חשוב תמיד לנסות את חומרי הניקיון באזור נסתר של הספה. אם התוצאות משביעות רצון, אפשר להתקדם לניקיון עם אותו חומר של אזורים אחרים וחשופים יותר על גבי ספות קטיפה.

כך מטפלים בבד שאיבד את הצורה שלו

בד קטיפה עלול לאבד את המראה והצורה הטבעיים שלו בגלל שחיקה, בלאי, שימוש יתר וכן הלאה. החדשות הטובות הן שאפשר להחזיר לספה את המראה המקורי, אם משתמשים במברשת בדים מעט לחה נגד כיוון השיער וכמובן בעדינות.

עוד דרך טובה ליישר בד קטיפה היא להניח על הספה מגבת מטבח ולהעביר מגהץ אדים במרחק של 3 ס"מ ממנה. היתרון הוא יעילות גבוהה של הגיהוץ ואפשרות ליישר גם בדים מקומטים מאוד, אך החיסרון הוא שצריך לוודא שהמים מהמגהץ לא מטפטפים על הקטיפה ונספגים בתוכה.

אביתר אחזקות עושים את העבודה בשבילך

ספת קטיפה בבית או במשרד שלך יכולה להיראות טוב יותר עם השירות של אביתר אחזקות המתמחה בניקוי ספות. בין היתר, אנו מתמחים בנושא של ניקוי ספת קטיפה בצורה מקצועית ויסודית – ושיחה איתנו גם תאפשר לך לקבל הצעת מחיר מיוחדת.