ניקוי ספות » ניקוי ספות מיקרופייבר

ניקוי ספות מיקרופייבר

ספות עור, הינם ספות יקרות. ולכן, רבות, קונות ספות בד, הדומות לספות מעור, במחיר זול יותר. אחד מסוגי הספות הללו, הוא ספת מיקרופייבר. הריפוד של ספה זו, עשויה מסיבים סינטטיים. באופן כללי, ספות אלו עמידות בפני נוזלים. אולם, לא תמיד. כאשר ספות אלו מתלכלכות, נדרשת מומחיות גדולה כדי לנקות אותם. ולכן, עדיף במצב זה להזמין צוות ניקיון מקצועי.

קצת על בד מיקרופייבר

בד זה, הינו בד סינטטי. הבד מורכב מסיבי פוליאסטר וסיבים סינטטיים נוספים. לפעמים, ריפוד מבד זה, ייראה כמו ריפוד של ספת עור זמש. קיימים שני סוגי בדי מיקרופייבר. לכל אחד מהסוגים, יש תכונות אחרות. סוג אחד של בד זה, הינו רך. סוג שני בד זה, הינו קשה.

למה כדאי למשפחות עם ילדים לקנות ספה זו? ובכן, ספה זו יכולה להיות אידיאלית, עבור משפחות עם ילדים קטנים, בהם הספה יכולה להתלכלך בקלות רבה. גם למשפחות שיש כלב או חתול, כדאי לשקול לקנות ספה זו. הסיבה לכך היא הציפוי מלאכותי של הספה, המונע חדירת מים. ניתן להזמין ספות אלו בגוונים שונים וטקסטורות שונות. וכאן נכנס ניקוי ספות מיקרופייבר לתמונה.

כללים בניקיון ספות מיקרופייבר

אם יש לכם ספת מיקרופייבר בבית, עליכם לדעת שיש כתמים שתוכלו בקלות לנקות לבד ויש כתמים ולכלוכים, שעליכם להזמין עליהם צוות ניקיון מקצועי.

  • אפשר להסיר לכלוך יבש עם מטלית לחה – אפשר בהחלט להסיר לכלוך מהספה, עם מטלית לחה. מומלץ, שהמטלית תהיה עשויה מבד מיקרופייבר.
  • לא לנקות כתמי שומן לבד – עליכם לדעת, שקשה מאוד להסיר כתמי שומן מבד מיקרופייבר. לשם כך, יש חומרי ניקיון מיוחדים. אבל, קשה מאוד לדעת לבד, אילו ערכות מתאימות לבד זה.
  • לא תמיד אפשר לנקות בד זה בשפשוף – ישנם כמה סוגים של בד מיקרופייבר. חלקם, לא מומלץ לנקות באמצעות טכניקת שפשוף, אלא רק בניגוב עדין עם מטלית בד. השפשוף, עלול לפגוע בצורה קשה בטקסטורה העדינה והיפה של הבד.

האם אתם יודעים מאיזה סוג בד מיקרופייבר עשוי ריפוד הספה? לכל סוג בד של מיקרופייבר, יש מאפיינים אחרים ותכונות בד שונות. הסיבה לכך, היא החומרים השונים ממנו עשויים הסיבים הסינטטיים. ולכן, אם אתם לא יודעים מהו הסוג המדויק של הבד ומהם תכונותיו, אל תנקו לבד את הבד.

יכול לעניין אותך גם:

ניקוי ספות מיקרופייבר מזמינים אצל אביתר אחזקות

לא יודעים מאיזה סוג בד מיקרופייבר הספה שלכם עשויה? חוששים לנקות לבד את הספה? פנו לצוות ניקיון מקצועי! אם אתם מחפשים צוות ניקיון מקצועי ואמין, לניקוי ספות מיקרופייבר, הגעתם לאביתר אחזקות. אנו מומחים בניקוי של כל סוגי הספות, כולל ספות מיקרופייבר. אנו נגיע עם מטליות ניקוי וערכות ניקוי מיוחדות לסוג בד זה ונדגים לכם בחינם כיצד אנו מנקים את הספה.

ספת מיקרופייבר לא מנקים לבד! פנו ל"אביתר אחזקות" עוד היום!